Svar om Carl-Johans singelkompisar.

Hej du Miss60!
Ja Carl-Johan har ganska mycket singelkompisar.
Du vet det är så i deras ålder.
När man passerar 30 så är man antingen på väg in i familjelivet som min C-J.
Eller så är man vild singel.
De flesta av hans kompisar är vilda singlar.
Jag ska faktiskt höra mig för på middagen vi ska på imorgonkväll om det är någon som kan tänka sig att annonsera här i bloggen.
Så det får ni se på måndag! Det kommer bli kul!

Nu ska jag rasta Agaton, Carl-Johan är på jobbet och hämtar sin dator.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skulle du kunna länka till min blogg?

Så fixar jag så att man kan länka till din!

2009-05-04 @ 13:22:28
URL: http://mickaelawilberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0