Jag följer modet :)

1. Hur gammal är du om fem år?   29 år

2. Vem var den sista du träffade? Snubben i videokiosken

3. Hur lång är du? 170

4. Vilken var den senaste film du sett?  Har precis varit och hyrt Dr Snuggles :D

5. Vem ringde du senast? Patricia

6. Hur löd ditt senaste sms? Jag ringer snaaaaart.

7. Vad är helgens planer? Kurera mej, åka till CJ mamma och pappa på middag, shoppa

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer mycket hellre

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dem har inte ens varit gifta

10. När såg du senast din mamma? Några dagar sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? Typ kl 9.13 av en slickande Agaton. Mums mums

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, faktisk 3 st som jag tog med mej hem och gömde

14. Vilken är din favoritplats? Hyde Park en varm sommardag med en glass i munnen

15. Vilken plats föredrar du minst? En båt som gungar på havet är pyton

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag nog flyttat tillbaka till London, bor med CJ och har 2 barn

17. Vad skrämde dig som barn?  Vårtbitare och källargubben

18. Vem fick dig att skratta senast? Ett sms jag fick precis NUU från Per

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har två bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken med CJ, men en neglisje om jag sover själv

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? Jag har bott i två länder

24. Har du någong gång spytt på någon? Nej, men i en taxi på golvet. haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOOOOOR

26. Är du social? Ja verkligen. FAst ibland vill jag bara låsa in mej,

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry Half baked

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en större lägenhet. Men 1 miljon åar inte så mycket

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Ja det är gott om man inte skall lägga sej tidigt. hihi

31. Vad dricker du till frukost? Jag äter aldrig frukost

32. Sover du på någon särskild sida? Olika

33. Kan du spela poker?  Klädpoker brukar vi köra

34. Tycker du om att mysa? Jaaaa

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad är väl frågan???

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja om några år, när man levt färdigt sitt liv

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, franska och swahili

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, nä rjag cyklade omkull som 11 åring. usch

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, kläder, goda middagar

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig någonsin. Kommer inte innanför min kropp

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Det vill ni inte veta :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min brorsa är typ det och Craig i barn på The Verve i London

46. Välj ett ärr på din kropp? hm.. Har ett litet på fingret när jag slant med en kniv en gång
 
47. Vad har du för ringsignal? Purple Rain med Prince

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har väl några bebiskläder kvar ute hos mamma

49. Flirtar du mycket? OM jag är singel så, men inte nu när jag har CJ

50. Vart togs din profilbild? På nagelsalong i London

51. Kan du byta olja på bilen? Byta olja??? Hm.. Frågar alltid killarna på Macken :D

52. Har du fått fortkörningsböter? ja 2 gånger. Men fjäskade till mej så jag slapp den ena.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag kan verkligen inte läsa böcker. Tacka vet jag Elle och Chick

54. Läser du dagstidningen? Metro och DN på nätet ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja på Vecko Revyn, fast den suger dolme

56. Dansar du i bilen? Haha, jag såklart jag gör.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? I love you till CJ

59. När var du i kyrkan senast? Det var någon tipspromenad med en fråga i kyrkan.

60. Vilka personer utmanar du: prinsessan, kissie, blondita eller alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: amelie

ja det va riktigt gott :D vaniljglass och hallon, lätt som en plätt :)

2009-05-01 @ 16:16:27
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0