Tävling avslutad!

Hallå alla underbara!
Jag har varit jätte jätte dålig på att uppdatera, jag vet!
Men efter helgen kommer det bli mucho better. Då har saker och ting ordnat upp sig.

Som ni vet är tävlingen avslutad nu!
Jag hade verkligen JÄTTE svårt att bestämma mig för alla motiveringar var så bra.
Så jag gjorde det mest rättvisa! Drog en slumpmässig vinnare!
Och vinnaren blev en tjej som heter Weronica, hon bor i Oslo.


Men häng inte läpp! Det kommer en ny tävling inom kort!

Annars har det inte hänt så mycket på Östermalm.
Jag och Carl-Johan åker till Paris på Torsdag kväll som ni vet.
Ikväll blir det fest, så jag hoppas vi ses på White room!
Och jag är inte gravid! (Men C-J blev besviken)

Kommentarer
Postat av: foxy

Tack för att jag vann :)

2009-04-27 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0