En skön och lugn hemmakväll, men bara mig själv!

Ikväll är första gången på riktigt riktigt länge som jag är helt ensam hemma.
Carl-johan är ute med grabbarna (han ringer säkert runt 4.00), mina girlies är på förkrök. Inte ens några guldfiskar har jag.
Och vet ni vad gott folk? Jag njuter! Njuter av ensamheten, njuter av lugnet, njuter av mina doftljus, njuter av Dire Straits och njuter av mig själv.
Jag hade inte ens tänkt att blogga men vill inte oroa er i onödan, ja jag lever!

Jag har lagat mat till mig själv, indisk mat, diskat, plockat och fixat lite, satt på en film som jag inte brytt mig om att se på, nätshoppat, läst Chic och nu tänkte jag nog plurra i badet med lite doftljus och badbomber.
Och jag tänker inte ens fråga er vad gör ni gör ikväll, för ikväll bryr jag mig inte om någon annan än mig själv!

Om vi inte hörs mer ikväll, så sköt om er och drick varannan vatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:Okej!

Vad gör du?

Kram

2009-04-18 @ 12:45:15
Postat av: Johanna

Sv:Okej!

Vad gör du?

Kram

2009-04-18 @ 12:45:57
URL: http://evelinajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0