En riktigt skon dag i London!!!!

Godkvall alla.
Jag har haft en toppenbra dag i London och solen har stralat hela dagen och jag behover inte ens sola for att bli brun, det tar sig anda!
Hur har ni det i Sverige?

Det hande en sa rolig grej idag, jag och Carl-Johan var pa promenad och da kommer det fram en gammal dam till oss.
Lady: Hello my dear, isn't it Michelle?
Jag: Hello, yes it is, excuse me, but i recognize you, but I can't give you a name.
Lady: I understand my dear, I'm mrs Samson, Betty Samson. I worked ad your nanny when you were just a little girl.
Jag: Oh my God, are you my old nanny? I'm so happy too see you. How are you?

Och sa flot det pa, det hela slutade med att vi fikade pa ett litet mysigt fik och pratade gamla minnen.
SAAAA HIMLA MYSIG TANT! Jag berattade det for Richard och han blev lika glad han.
Vi ska ringa henne en dag och bjuda pa dinner.

Hoppas ni har en bra kvall sa hors vi! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vad roligt. Vilket sammanträffande. Hur slutade det?

2009-05-14 @ 21:22:06
Postat av: Lisa

Vi har det bra här vi. saknar ju dej såklart, men vi ses ju om några veckor :)

2009-05-14 @ 22:51:08
Postat av: N*A*T*Z

va roligt att ni träffades igen, jag vill också till london :D

2009-06-11 @ 21:44:33
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

Tjenare! Tänkte bara upplysa dig om att jag är igång med min bloggkritik igen, något som många uppskattar! ;)

Så kika gärna in och lämna en kommentar! Och förlåt om du ser detta som spam, men ignorera då bara detta! :)

Kram!



Vill ni veta vem Kissies "pojkvän" är?

Ta reda på allt här!

http://szerafia.blogg.se/category/bloggkritik.html

2009-07-16 @ 17:58:00
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0