Bakisfredag, ingen kul fredag.

Jag har vaknat precis, är så enormt bakis att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Om någon har några tips mot bakfylla så HÖR AV ER!
Carl-Johan ska ner till affären och köpa glass, cola och chips till mig.
Han älskar verkligen mig! hihi..
Kvällen igår gick iaf av stapeln på Laroy, hur kul som helst, tills Vanessa ramlade ner från baren när hon skulle önska alla en trevlig vår, då blev det ännu roligare! Haha.

Jag ska egentligen fika med mamma i eftermiddag, vi får se hur det blir med den saken. Hehe.
Hon kan ju komma hit annars och ta hand om sin lilla dotter.

Och för er andra, jag åker till Paris på weekend med Carl-Johan på torsdag kväll, ni kommer väl till Arlanda och vinkar av mig?
Nu ska jag ta en till treo, fjärde gången gillt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: MIss60

Har CJ någon trevlig singel polare? :P

2009-05-01 @ 15:04:07
Postat av: Michaela

Åh, vad kul :) var i Paris i 3 veckor i mars, grym stad!

2009-05-04 @ 13:46:07
URL: http://mimmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0