Fylleslag och andra bakslag!

Lite om kvällen igår då:
Fylleslag och andra bakslag kan jag säga!
Vi stannade hela kvällen på Laroy, det kom faktiskt fram en tjej och undrade om det var min blogg, hon sa att hon hade fattat det eftersom jag pendlar till London. (Vi hade pratat lite om det när hon varit inne på Topshop tidigare)
Ska snart ringa Vanessa och skvallra lite om kvällen, kan ju säga så mycket som att vissa inte är trogna mot sina ladies.
Fy skam!

Och tro det eller ej gott folk, men jag har mot alla odds pyntat lite hemma. C-J klagade att det inte var påsk nog hemma.
Hiss eller diss?

Nu är det dags att fixa sig igen, ikväll bär det av mot Hell's Kitchen med Carl-Johan och hans kompisar.
Tar med mig Vanessa (ska nog hitta en rik ekonom till henne)
Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Säg till om du hittar fler ekonomer. Jag tar gärna en :D

2009-04-11 @ 18:24:49
Postat av: t

haha visst borde han

2009-04-11 @ 20:11:12
URL: http://tmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0